FAQ (ofte stillede spørgsmål)

På denne side har vi samlet en række ofte stillede spørgsmål. Du finder svarene i de blå links. Spørgsmålene er grupperet og vedrører følgende punkter:
- Tilmelding for nye medlemmer
- Tilmelding for aktive medlemmer
- Køsystemet som anvendes ifm. tilmelding
- Priser og rabatter
- Profil i www.hsk.dk
- Når jeg er tilmeldt et hold
- I svømmehallen
- Venteliste
Nedenfor finder du en samlet oversigt over alle ofte stillede spørgsmål.
Tilmelding for nye medlemmer
- Jeg er nyt medlem og vil gerne tilmeldes et hold i jeres klub, hvordan gør jeg?
- Hvordan er holdstrukturen for børne- og ungehold i svømmeskolen?
- Hvordan er holdstrukturen for voksenhold i svømmeskolen?
- Hvordan kan jeg se hvornår og hvor holdene svømmer?
- Hvordan kan jeg se om der er ledige pladser?
- Hvordan kan jeg se, at jeg er kommet på hold?
- Er der nogen tidsbegrænsning på, hvor længe et hold er reserveret i indkøbskurven inden betaling?
- Hvad betyder "betaling foretages", når jeg er ved at betale mit svømmehold?
- Kan vi oprette familiemedlemmer og knytte profilerne sammen?
- Hvorfor kan jeg som nyt medlem ikke booke et hold samtidig med de eksisterende medlemmer?
- Skal jeg betale fuld pris, hvis jeg tilmelder mig midt i sæsonen?
- Hvor kan jeg finde informationerne omkring mit hold, når jeg har betalt?
- Kan jeg få en prøvetime inden jeg tilmelder mig?
- Hvordan bliver jeg passivt medlem?
Tilmelding for eksisterende medlemmer
- Jeg er medlem i klubben, hvordan tilmelder jeg mig igen?
- Jeg har glemt brugernavn eller kodeord hvad gør jeg?
- Hvordan er holdstrukturen for børne- og ungehold i svømmeskolen?
- Hvordan er holdstrukturen for voksenhold i svømmeskolen?
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker et andet hold end det der er blevet anbefalet?
- Hvordan kan jeg se om der er ledige pladser?
- Hvordan kan jeg se, at jeg er kommet på hold?
- Er det muligt for eksisterende medlemmer at tilmelde sig før nye medlemmer?
- Kan vi oprette familiemedlemmer og knytte profilerne sammen?
- Er der nogen tidsbegrænsning på, hvor længe et hold er reserveret i indkøbskurven inden betaling?
- Hvad betyder "betaling foretages", når jeg er ved at betale mit svømmehold?
- Hvordan kan jeg se hvornår og hvor holdene svømmer?
- Hvor kan jeg finde informationerne omkring mit hold, når jeg har betalt?
- Hvilket niveau skal jeg tilmeldes?
Om køsystem, som anvendes ifm. tilmelding
Om priser og rabatter
- Skal jeg betale fuld pris, hvis jeg tilmelder mig midt i sæsonen?
- Er der nogen særlige rabatter eller kontingentreduktioner at få?
- Er det muligt at betale kontingent i rater?
- Hvorfor koster det 50 kr. mere at gå til svømning i Flintholm Svømmehal og på NEXS end i andre svømmehaller?
Min profil i www.hsk.dk
- Jeg har glemt brugernavn eller kodeord hvad gør jeg?
- Hvorfor er det vigtigt, at jeg har opdateret mine oplysninger i profilen?
- Jeg modtager ikke mails og sms'er - hvad gør jeg?
- Hvor kan jeg finde informationerne omkring mit hold, når jeg har betalt?
Når jeg er tilmeldt et hold
- Hvor kan jeg finde informationerne omkring mit hold, når jeg har betalt?
- Skal jeg melde afbud hvis jeg bliver syg eller har anden fravær?
- Får jeg kompensation når undervisningen aflyses?
- Jeg vil gerne selv skifte hold, hvordan kan gør jeg det?
- Jeg vil gerne meldes ud. Hvordan gør jeg, og får jeg kontingentet tilbage?
- Hvordan er holdstrukturen for børne- og ungehold i svømmeskolen?
- Hvordan er holdstrukturen for voksenhold i svømmeskolen?
- Jeg vil gerne stoppe på svømmeholdet, men fortsat være medlem af klubben og kunne tilmelde mig igen næste sæson. Hvordan gør jeg?
- Hvor kan se hvilket hold jeg er tilmeldt?
I svømmehallen
- Hvordan kommer jeg ind i svømmehallen?
- Skal jeg have et medlemskort?
- Hvornår skal jeg være klar i svømmehallen?
- Må forældre gå med ind i omklædningsrummet?
- Hvem skal jeg henvende mig til, når jeg kommer til svømmehallen?
- Hvem er min træner?
- Må jeg og/eller mine børn gerne svømme i forbindelse med undervisningen i Hovedstadens Svømmeklub?
- Hvornår må forældre være i hallen og se på deres børn?
Venteliste
____