FAQ (ofte stillede spørgsmål)

Om at blive medlem

Jeg er nyt medlem og vil gerne tilmeldes et hold i jeres klub, hvordan gør jeg?      

Er der nogen tidsbegrænsning på, hvor længe et hold er reserveret i indkøbskurven inden betaling

Kan vi oprette familiemedlemmer og knytte profilerne sammen?

Hvordan kan jeg se om der er ledige pladser?

Hvordan kan jeg se, at jeg er kommet på hold?

Hvad betyder "betaling foretages", når jeg er ved at betale mit svømmehold?

Jeg har glemt brugernavn eller kodeord?

Hvorfor er det vigtigt, at jeg har opdateret mine oplysninger i profilen?

Jeg er medlem i klubben, hvordan tilmelder jeg mig igen?

Hvordan kan jeg koordinere mine børns svømmeundervisningstider med haller de skal modtage undervisning i?

Er der nogen sammenhæng mellem jeres børnehold, altså et logisk sted at starte, og hvad kan være det næste hold for mit barn?

 

Om køsystem, som anvendes på tilmeldingsdagene

Spørgsmål til det køsystem, der anvendes ved de store tilmeldingsdage

 

Om at være medlem

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker et andet hold end det der er blevet anbefalet?

Er det muligt for eksisterende medlemmer at tilmelde sig før nye medlemmer?

Jeg modtager ikke mails og sms'er?

Hvor kan jeg finde informationerne omkring mit hold, når jeg har betalt?

Skal jeg have et medlemskort? Hvor får jeg det? 

Hvordan kommer jeg ind i svømmehallen?

Hvem skal jeg henvende mig til, når jeg kommer til svømmehallen?

Må forældre gå med ind i omklædningsrummet?

Hvornår skal jeg være klar i svømmehallen?

Må jeg og/eller mine børn gerne svømme i forbindelse med undervisningen i Hovedstadens Svømmeklub?

Hvem er min træner?    

Jeg skal/vil gerne flytte hold. Hvem skal vi kontakte for at klare dette?

Hvornår må forældre være i hallen og se på deres børn?

Hvordan melder jeg afbud til svømmeundervisningen?

Jeg vil gerne meldes ud. Hvordan gør jeg, og får jeg kontingentet tilbage? 

Får jeg kompensation når undervisningen aflyses?

Hvordan ved I, hvem der er eksisterende medlemmer i det nye medlemssystem?

 

 Om priser og rabatter

Skal jeg betale fuld pris, hvis jeg tilmelder mig midt i sæsonen?

Er der nogen særlige rabatter eller kontingentreduktioner at få?

 

Om ikke at være medlem

Hvorfor skal jeg som nyt medlem vente helt til august med at booke et hold?

Hvordan fungerer ventelisten?